Obserwatorzy

8 listopada 2012

Filiżanka z chinskiej porcelany :)

Nareszcie zaczęłam spełniać jedno z hafciarskich marzeń i doczekałam się pierwszej filiżanki. W planie są jeszcze 3. Mam nadzieję, że będą wychodziły coraz to ładniejsze.
Zarówno nici jak i kolory są dobierane przeze mnie z tego co akurat miałam. Znalazły się tu śladowe ilości muliny, włóczka, nabłyszczane nici do szydełka, nici maszynowe w tym jedna złota - bo filiżanka bez złotego paska to nie filiżanka :)
Co wyszło z takiej zbieraniny oceńcie same.

Tu najlepiej widać całą to zbieraninę, błyszczące brzegi i środek
 Tu tylko z głównym konturem, kwiatki wyglądają jak bezkształtne plamy, za to widać gdzie kończy się spodek a zaczyna filiżanka
 Pierwotnie miało zostać w takim stanie jak u góry, ale przespałam się z tą myślą i rano zrobiłam kontury kwiatków i liści. Chyba jednak przesadziłam  z ich wyrazistością . Fotka na tle hafciarskiego bajzlu :)

I co myślicie, wyszło jak prawdziwa chińska porcelana, czy raczej jak ta ze sklepu po 5 zł ?

13 komentarzy:

  1. Zdecydowanie wyszła jakby była z prawdziwej porcelany :) Mi się bardzo podoba ten haft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kontury na kwiatkach tu nie przeszkadzają, zastanawiam się tylko, czy w rzeczywistości kolory (pomarańczowy i zielony) też są takie neonowe, czy raczej jak na pierwszej fotce, gdzie wszystko wygląda nieco spokojniej. Zdecydowanie chińszczyzna, ale ta w szlachetnym wydaniu:)) Podoba mi się, że błyszczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna filiżanka. Na pierwszym obrazku wygląda jakby była wyszyta koralikami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy one mogą wychodzić jeszcze ładniej. Przecież one są perfekcyjne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Porcelana pierwsza klasa! A jaki śliczny efekt tej błyszczącej nici :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prezentuje się świetnie! metalizowana mulina pasuje jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności, bardzo mi się podoba.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Filiżanka jest PRZEPIĘKNA!!!Piszesz o dodatku złota w wyglądzie filiżanki :) To prawda! Gdy u mojej siostry piję kawę w całej złotej filiżance to zawsze dla mnie uczta :)))Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest już nie mogę się doczekać kolejnych:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech się schowa ta porcelana chińska przy Twojej:))Twoja bardziej zdecydowanie mi się podoba.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo :)