Obserwatorzy

17 lutego 2011

Produkt torebkopodobny :)

W efekcie kilkudniowej walki z maszyną i niesfornymi kawałkami materiału w końcu wyszła mi torebka. Nie jest dokładnie taka jaką sobie wymarzyłam, ale tez mi się podoba i już nie mogę się doczekać lata aż pójdę z nią na spacer :) 

Z przodu:
 Zapinana na guzik z pętelką, o tak:

Z tyłu:

Zbliżenie na tylną kieszonkę i naszywane serduszko

W przypływie natchnienia wyszedł mi jeszcze o taki kwiatek, który dopięłam na ramiączku 
A na człowieku prezentuję się tak :
Szerokie ucho, by było wygodnie zarzucić na ramię, długie na tyle by torebka kończyła się akurat w talii i można ją było przygnieść ręką do siebie, dzięki temu dopasowuje się do ciała i w ogóle jej nie czuć podczas noszenia.
 Jeszcze nie zaopatrzyłam się  w sztywnik, dlatego podklejona jest tylko fizeliną i nie bardzo trzyma kształt. Wymiary 14x26 cm. spokojnie mieści chusteczki, portfel, telefon i kilka innych zbędnych do życia dodatków, które jednak w torebce być muszą :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo :)