Obserwatorzy

11 lutego 2011

Patchwork - nowa pasja ?!

Mam nowe hobby  - patchwork!! Naoglądałam się tylu fajnych rzeczy, które można uszyć z resztek, a które nie wyglądają jakby z resztek uszyte były :) Świetna sprawa. Krawcowa ze mnie żadna, szyć raczej nie umiem, ale ze zszywaniem sobie radzę. Dopiero się uczę i podglądam jak i co, trochę brakuje mi cierpliwości do wykończeń, ale nieśmiało próbuję od pewnego czasu. Efektem ostatnich zarwanych nocy, jest walentynkowa poduszka, pozszywana z haftowanej tkaniny i ozdobiona krzyżykową aplikacją. Fotki jutro :)
I widziałam takie śliczne podkładki pod kubki razem z instrukcją ich wykonania o  tu . Myślę, że z ich uszyciem sobie poradzę nawet ja. Już nie mogę się doczekać co mi wyjdzie :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo :)