Obserwatorzy

16 listopada 2011

Dzwonki, szkatułka, ramka....

Dzisiejszy post będzie bez żadnego ładu i składu, do tego stosunkowo długi. Zacznę od prezentacji kolejnego małego hafciku. Marzy mi się z nim bombka, ale nie wiem czy się uda

Jakiś czas temu wypatrzyłam kolejną edycję zabawy Coś z niczego. Szczegóły . W końcu miałam kopa do wykonania szkatułki na drobiazgi, pudełko po kremie do ciała leżało już kilka tygodni :)
Owe pudełko okleiłam dwoma rodzajami sznurka (mimo że ten na wieczku jest znacznie cieńszy to jednak mało się odróżniają) i ozdobiłam łupinkami z pistacji.

Nad kadrowaniem muszę jeszcze popracować, dopiero teraz zauważyłam, że coś kiepskie to ujęcie. Nie zmienia to jednak faktu, że samo pudełko mi się podoba i chyba zostanie wykorzystane do pakowania świątecznych prezentów.

Drugim pomysłem na wykorzystanie śmieci jet to :
Taki trójwymiarowy obrazek powstał z wykorzystania ramki z muszelek, która leżała zapomniana od niepamiętnych czasów, nie pamiętam nawet co pierwotnie było w nią oprawione :) Dołożyłam wianek z wierzby, sztucznych kwiatuszków, i suszonych kapturków ( nie pamiętam jak ta roślina się nazywa).  A na górze zamiast kokardy jest motyl wypleciony z drutu. Tym sposobem, elementy, które miały wylądować w koszu, zdobią ścianę.

A na koniec chryzantema. Żywa w doniczce, uwielbiam chryzantemy i w tym roku kupiłam sobie specjalnie, by stała w domu. Jest ogromna, ma jeszcze sporo pąków, więc mam nadzieję, że pocieszy moje oczy przynajmniej do końca roku :)

21 komentarzy:

  1. Kurde, każda z tych rzeczy lepsza od poprzedniej... najpierw sobie pomyślałam: super obrazek, ta kokarda ma ekstra kolory. Potem pudełeczko: JA TAKIE CHCĘ! A przy muszelkach to już w ogóle opad szczeny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pudełkiem to miałaś świetny pomysł,lubię takie rzeczy ze sznurka i obrazek super wykombinowałaś i hafcik :) Wszystko naprawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko mi się bardzo widzi! Hafcik śliczny, aja zastanawiałam się czy wyszywać ten wzorek, a chryzantema niech Ci długo kwitnie, tylko pamiętaj, żeby nie miała za ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne wyroby :) hafcik bardzo ładny, a bombka też się uda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zdziwi Cię zapewne że najbardziej się pozachwycam pudełkiem.Bardzo fajnie to ci wyszło:))))Hafcik cudowny i ramka bardzo fajna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafcik świetny w sam raz na bombkę, pudełeczko i rameczka też ładne :) fajne jest takie tworzenie czegoś z niczego, wystarczy dobry pomysł. Twoja chryzantema ma śliczny kolor i jest wyjątkowo dorodna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile się takich w domu pudełek wyrzuca, a tu proszę piękne prace! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za udział w zabawie:)
    Twoje prace są cudne!!! Hafcik na bombkę idealny!!
    A pudełko i ramka-rewelacja!! Recykling jak się patrzy!! Tyle rzeczy wyrzucamy, a wystarczy dobry pomysł i śmieci zyskują nowe życie!
    Pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny ten hafcik. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace. Szkatułka urocza i rameczka. Fajny recykling-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi sie Twoj spoosb wykorzytsnia smieci :) szkatulka i obraz mnie naprawde zachwycily :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno wyjdzie śliczna bombka z haftem. Też jestem miłośniczką przeróbek pudełeczek po kremach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny hafcik ,pudełko ze sznurka ramka i kwiatek wszystko super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, ja podziwiam, gdy ktoś haftuje, naprawdę:) Do tego trzeba mieć chyba anielską cierpliwość?

    OdpowiedzUsuń
  15. Nikki cierpliwość wystarczy zwykła, anielskiej nie potrzeba :) Co więcej haft naprawdę uspokaja-przynajmniej mnie- no chyba, że muszę pruć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam chryzantemy. Słoneczniki, stokrotki i gozdziki:)
    Pudełeczko piękne i obrazek !
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie no tym puzderkiem mnie powalilas:-))) Super pomysl!!!!!!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozwoliłam sobie obejrzeć troszkę Twój blog i bardzo mi się podoba, postaram się zaglądać częściej. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. będzie piękna bombka., a pudełko wyszło wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  20. Pudełeczko na drobiazgi rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pudełeczko i rameczka świetne !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo :)