Obserwatorzy

4 listopada 2011

Dekoracje na Boże Narodzenie

Mniej więcej od połowy października widzę na blogach świąteczne dekoracje. Święta na blogach przyszły szybciej niż w supermarketach. Tak sobie oglądam z podziwem i lekką zazdrością, że ja nie mam jesienią świątecznego natchnienia. No  i co tu ukrywać wielu pięknych rzeczy zwyczajnie zrobić nie potrafię.

Mnie wena łapie zazwyczaj tuż przed świętami jak jest już śnieg,  w sklepach świąteczne dekoracje, a za każdym rogiem stoi Mikołaj :) Wtedy najczęściej jest już za późno i wiele pomysłów odchodzi w zapomnienie, albo jest realizowana po świętach :)

W tym roku postanowiłam nie czekać do ostatniej chwili, przygotowania rozpoczęłam od przejrzenia tego co mam z lat ubiegłych. A jak już tak oglądałam zdjęcia głównie z ubiegłego roku, to postanowiłam wam też pokazać, może akurat komuś coś się spodoba i zrobi sobie podobne :)

ANIOŁKI Z MAKARONU

 ten ma skrzydełka z huby

ANIOŁ Z WIERZBY wykańczany wiórami :) Towarzyszył mi już podczas trzech Świąt, i co roku jest tak samo piękny (tu się odezwała moja wrodzona skromność :)


ANIOŁ  Z MASY SOLNEJ trochę nie udany, ale jak na prototyp może być :)


CHOINKI Z SZYSZEK Z ANIOŁEM W TLE
 na zdjęciu kiepsko widać, ale mają na sobie drobne koraliki i są malowane, ponieważ wszystkie się rozeszły w tym roku będę robić nowe :) Już nie mogę się doczekać, bardzo lubię robić takie maleństwa :)

CHOINKA Z SZYSZEK , BOMBKI Z MAKARONU 

CHOINKA Z ZEPSUTYCH LAMPEK (kule klejone klejem na gorąco, można do środka włożyć lampki to ładnie świeci)

TAKIE COŚ Z WIERZBY :) w środku jest makaronowy aniołek i choinka z szyszki, na zdjęciu niżej powinno być widać lepiej



STROIK


SZYSZKI KOLOROWE  z za gałązki nieśmiało wygląda aniołek z masy solnej

A to była praca dla przedszkolaka kuzynki :) aniołek z makaronu, choinka  z szyszek, domek z pudełka kryty hubą :)

Wiecie co? Fajnie tak przez chwilę poczuć magię świąt, nie ważne że dopiero listopad :)

15 komentarzy:

  1. piekne te anioly z makarau ja w zeszlym roku od chrzesnicy dostalam taka choinke mam nadzieje, ze przetrwala ten rok

    OdpowiedzUsuń
  2. I ty mówisz o braku weny - a skąd się to wszystko wzięło, tak różnorodne i pomysłowe! Może dobrze, że pokazałaś te ozdoby, wena wróci i zaczniesz działać!Bardzo podoba mi się aniołek z wierzby i takie coś z wierzby! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgodnie z życzeniem usunęłam weryfikację słowną. Na wielu blogach jest ona stosowana i mi tam specjalnie nie przeszkadza, ale skoro narzekacie,to usunęłam :) Jak nic złego nie będzie się działo to tak już zostanie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne rzeczy! Aniołki z makaronu i choinki z szyszek są świetnym pomysłem. U Ciebie czuć już magię świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne rzeczy porobiłaś ,więc teraz zawczasu musisz narobić więcej takich śliczności żebyś nam jeszcze zdążyła pokazać :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam w planach zabranie się za bożonarodzeniowe ozdoby, chociaż chyba ograniczę się tylko do kartek świątecznych, bo pójdzie z nimi szybciej ;)
    Wysyłam Ci maila ze wzorem na konia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo pracy włożyłaś w swoje ozdoby!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniołki z makaronu świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. :) yo yo yo :) idealnie nastrój świąteczny się tu pojawił :)) szybciej niż gdziekolwiek w listopadzie :))

    aniołek z masy solnej superowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cuda z makaronu można zrobić, podziwiam! i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Makaronowe "tworki" naprawdę podziwiam. Nie robilam nigdy z makaronu niczego choć przyznaje ze powstają cudeńka, no cóż, nie wszystko można robi, szyszkowe choinki natomiast mam w swoim "dorobku"
    Piękne rzeczy tworzysz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie to wszystko jest ladnie zrobione i gratuluje pomysłowosci -super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Istna kopalnia pomysłów i inspiracji:-) Moimi faworytami są szyszunie na podstawkach i stojak z wierzby. Pomysłowe są również te skrzydełka anioła z huby. Super! Gratuluję Ci pomysłowości!

    OdpowiedzUsuń
  14. Te aniołki makaronowe są cudowne. Szkoda, że ja nie mam zdolności i nie umiem takich piękności robić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo oryginalne ozdoby świąteczne, podziwiam rozmaitość i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo :)