Obserwatorzy

24 listopada 2011

Bransoletka z kamieni

Kamyki, które wam pokazywałam jeszcze latem, w końcu nabrały mocy urzędowej i zaczynam nadawać im znamion szlachetności :)))
Na razie powstała bransoletka. Połączenie czarnych naturalnie błyszczących (chociaż po wylakierowaniu mam wrażenie, że ten naturalny brokat gdzieś zginął) ze sznurkiem.


Zapięcie w formie supełka przekładanego przez pętelkę. Na razie nie mam pomysłu jak inaczej można ją zapiąć.

Z białych matowych zrobiłam takiego kwiatuszka, olbrzym ma średnicy 3cm. Uwierzcie, że dla początkującego majstra obszycie tak małych kamyków nie było łatwe, ciągle wyślizgiwały mi się z palców, więc kwiatek trochę nieforemny. Na razie wisi przypięty na firance. Ale nie wykluczone, że posłuży jako początek czegoś większego.

I co powiecie na takie wykorzystanie kamieni wyłowionych z jeziora?

PS. Nie umiem zrobić kartki ! Wczoraj próbowałam na wszelkie sposoby, drukowałam, cięłam, wycinałam, kleiłam i nic. Nie umiem. Jestem rozczarowana, bo nie po to dłubałam tamte małe hafty, by leżały teraz w szufladzie. Nie poddam się i zrobię tą kartkę choćbym miała dopiero na przyszłe święta zdążyć :)

13 komentarzy:

  1. Jak to "nie umiesz zrobić kartki"? Nie podobała ci się, czy jak? Ja kartkę (jeśli ma być wklejony haft) robię tak, że kartka składa się z 3 części. W środkowej jest wycięte okienko, jedną stronę zaginam pod spód by była podkładka na przyklejenie haftu i zostaje jedna strona na napisanie życzeń. Nie wiem czy zrozumiale mi wyszło :P
    Masz Hafty Polskie? Jakoś w poprzednim (albo dwa numery w tył) były wzory na kartki świąteczne i jak przygotować sobie karton. Jak nie masz, to daj znać i dam ci link do zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, nie bardzo wiedziałam jak ten haft podkleić, by było ładnie. Jakoś nie wpadłam na to by zagiąć kartkę :) no i papier mam tylko taki gruby wizytówkowy albo ten błyszczący do zdjęć. I jakoś nie mogę motywu dobrać, by ładnie wyglądało. Dzięki za radę, poszukam tej gazetki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biżuteria z kamyków, jedyny mankament to to, że jest ciężka.Mam naszyjnik z naturalnych kamieni więc coś o tym wiem. Ale i tak by ją założyła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wykombinowałaś! Bransoleta jest super, chyba nie jest jej potrzebne inne zapięcie. Kartka prędzej czy później wyjdzie, pierwszą radę już masz, więc trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesująca, nie widziałam takiej jeszcze, wielkie brawa! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Biżuteria z kamieniami bardzo ładna i oryginalna.Bardzo mi się podoba zarówno pomysł jak i wykonanie.Z kartkami na pewno Ci się uda:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś niemożliwa - jak to wszystko się trzyma?!Ale komplet oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna jest ta bransoletka miałaś świetny pomysł. Co do kartek nie zrażaj się na pewno coś ładnego Ci wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo :)