Obserwatorzy

26 lutego 2018

Wiosennie.

 Z porcelanowym motylkiem. Kulki fimo nie zachwyciły mnie, sprawiają wrażenie plastelinowych, na dziecinną biżu w sam raz. Za to koraliki millefiori bardzo mi się podobają. Lubię kwiatowe motywy. Trzecia bransoletka jest ze szklanej kostki i koralików w kształcie rogalika, ładnie się układa na ręku.


 Z porcelanowymi kotkami.

 Porcelanowe sówki. Z resztek super duo wyszło mi takie coś, ma udawać pień drzewa dla sów. Bardzo podoba mi się taka kombinacja i chyba będzie z tego brelok, trochę duży, ale znajdę mu jakieś odpowiednie miejsce.
 Bransoletka z resztek jedna z moich ulubionych.
 Fimo i plastik. Wygląda fajnie, ale na żywo fimo mnie nie przekonuje, więcej ich nie kupię.
Cięgle próbuję różnych materiałów, szukam swoich ulubionych. Różnorodność koralików przyprawia o zawrót głowy.

7 komentarzy:

  1. Ależ świetne, przesłodkie ozdóbki pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna ta ze szklanej kostki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne są Twoje bransoletki, bardzo różne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletki urocze ale ta z trzeciego i czwartego zdjęcia skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie koraliki dają niesamowite pole wyobraźni:) Każda bransoletka inna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie cudowne, ale ta z resztek jest przeurocza. Coś w sobie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Różnorodne koraliki i rózne style, rzeczywiście zawrót głowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo :)