Obserwatorzy

19 lutego 2018

Czerwone korale

Wciągnęło mnie na maxa. W nowej porcji zamówionych koralików przyszły m.in szklane czerwone kule 14mm i duże cekiny.
 Największym zaskoczeniem okazały się cekiny. Zamówiłam kilka kolorów, oprócz listków mam też gwiazdki i kwiatki. Kupiłam  z myślą o zdobieniu jajek, ale okazało się że świetnie nadają się na biżuterię.
 Są idealne dla fanów biżu, której nie czuć. Bo ile waży cekin? nic. Zrobiłam z nich bransoletkę z dodatkiem drobnych koralików. Wygląda na poskręcaną bo kształt nadaje żyłka.Na ręku ładnie się prostuje i układa idealnie. O tym, że cudnie błyszczy nie muszę chyba przekonywać. A zapięta na rękawie wygląda jak naszyta aplikacja. Cekiny idealne do kolczyków, efektowne i lekkie.
 Z czerwonych kul powstały dwa sznury korali. Pierwszy z dodatkiem kwiatowym z masy fimo.
 Drugi z okrągłymi przekładkami i sopelkami z aluminium.
 Sopelki mega lekkie. Wyglądają trochę jak choinkowe:)

 A na koniec bransoletka.


5 komentarzy:

  1. Korale wyszły folkowo! Fajne:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka w listeczki bardzo romantyczna :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają się mi wszystkie bransoletki, są prześliczne :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka สมัคร D2BET
    สมัคร D2BET
    w listeczki bardzo romantyczna :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo :)