Obserwatorzy

10 stycznia 2015

stempelki rolkowe sprzedam

Przed świętami zamówiłam stempelki, oczami wyobraźni widziałam jak odciskam wzroki w masach wszelakich łącznie  z tymi jadalnymi. Nawet myślałam, że nadadzą się do zdobienia ciasteczek. I w końcu przyszły,  te wymarzone wyczekane ....... okazały się wielkim rozczarowaniem.
Okazało się, że pogrążona w wizjach cudnych zdobień nie doczytałam, że mają zintegrowaną poduszkę, co oznacza tyle, że ona jest wbudowana w stempel i nie da się jej wyciągnąć. Tym samym stempelki okazały się dla mnie bezużyteczne.


Stempelki są w pełni sprawne, dwa z nich rozpakowałam by sprawdzić jak działają. Pozostałe dwa zapakowane fabrycznie. Wyobrażacie sobie moje zdziwienie gdy na masie plastycznej został kolorowy wzorek zamiast samego motywu!

Bez sensu by leżały na dnie szuflady. Może którejś z Was się przydadzą. Obiektywnie patrząc jest to fajna zabawka, idealnie sprawdzi się do zdobienia kartek lub zabawy dla dzieci. Czyli użycia zgodnie z przeznaczeniem:)

Motywy: serduszka, gwiazdki, choinki, reniferki z mikołajem.

Cena: 15zł + przesyłka.

Zainteresowani niech piszą na adres: antos345@o2.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo :)