Obserwatorzy

20 marca 2014

Muffinki

Zamiast apetycznego wypieku wyszedł hafciarski zakalec. Poległam na całości. Nie zbyt dobrze dobrałam kolory. Machnęłam się w liczeniu i całość jest źle rozmieszczona, do tej pory nie rozumiem jak mogłam aż tak się pomylić. A na koniec się okazało,że całość wyszła mniejsza niż się spodziewałam, trzeba były wziąć kanwę. Nie tylko uniknęłabym pomyłki w liczeniu, ale też babeczki wyszły by większe, przez co lepiej by się prezentowały.
Może uda mi się nadrobić oprawą, mam pewien pomysł zobaczymy co wyjdzie. W takim stanie nadają się tylko na okładkę na zeszyt, a ja nie chcę okładki!




13 komentarzy:

  1. Ja nie widzę, żadnych pomyłek - tylko bardzo apetyczny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciiiiiiiiiiiiiiiiicho, tak miało być ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale chrzan:P Im mniejszy hafcik tym lepiej:) Przynajmniej ja mam taka zasade:) A Ty widze, ze chyba lubisz tylko takie na pol sciany:P
    Bardzo fajne babeczki, kolorki zabojcze, bardzo mi sie podoba, choc haftow na lnie nie lubie, wole kanwe.
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej jak pięknie i kolorowo :)

    Zapraszam na moje bloga - nowy post - http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    candy u mnie trwa:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widać żadnego zakalcu. Babeczki bardzo apetycznie wyglądają.
    Haftuję na kanwie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Babeczki apetyczne i takie kolorowe! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ to piękne!!! i Te kolory - jestem pod wrażeniem. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki cudny stosik babeczek!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie słodziutkie cudo :):):) Marii ci śle wiosenne buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te babeczki :) wyglądają bardzo apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż mi się zachciło muffinek :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Ale piękne, kolorowe, aż mnie ochota na słodkie wzięła:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo :)