Obserwatorzy

13 czerwca 2013

Chustecznik

Wyplotłam  z rurek w ciepłym kolorze pomarańczy. Zdobiony kwiatuszkami z kija. Jasne kwiatki powstają z gałązek wierzby, ciemniejsze z leszczyny lub jabłoni. Kwiatki można też barwić bejcą na ciemne kolory, ale ja zdecydowanie wolę naturalne. Najbardziej podobają mi się wierzbowe, mają piękny odcień niemal biały, lekko kremowy, dopóki mokre delikatnie wpadają w zieleń.

Kwiatków nie żałowałam :) kojarzy mi się z weselnym tortem (bo ja łasuch jestem i w zasadzie większość rzeczy kojarzy mi się na słodko :)

Widok z boku. Biała atłasowa wstążeczka na dole dodatkowo "dosładza" całość
 Widok rogu zielonego. Kwiatki spływają po kancie osadzone w pistacjowych liściach
 Zbliżenie na kulki z zimnej porcelany zatopione w perłowej konturówce. Niczym cukrowe perełki w lukrze

 Drugi róg. Złote łupinki pistacjowe z kolorowymi kwiatami. Nie pytajcie czemu jeden róg ma złote łupinki a drugi zielone,  nie wiem, tak mi się podobało :)

Widok z góry

 I jeszcze ujęcie w pełnym słońcu. Listki malowane złotą konturówką pięknie błyszczą.


Czasami jak na niego patrzę to wydaje mi się, że trochę przesadziłam z tą dekoracją, zastanawiam się czy nie wyszedł kiczowaty. Ale z drugiej strony taki właśnie mi się wymarzył :)

A jak Wam się podoba?

22 komentarze:

  1. Świetny pomysł, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca... chustecznik wiklinowy - jeszcze takiego nie widziałam. Wspaniały!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja zamawiam taki kicz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki chustecznik widzę pierwszy raz-podoba mi się.Jest naprawdę oryginalny .Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro taki ci się wymarzył, to taki powinien zostać ;) Bardzo strojny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te różyczki mnie rozbrajają;)Podoba mi sie Twoje skojarzenie z tortem i jak patrzę,to może faktycznie masz rację;)Jest słodki po prostu.Jeśli lubisz rzeczy,gdzie dużo się dzieje,to takie rób;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny chustecznik :) ozdoby dodają mu uroku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chustecznik prześliczny! Różyczki są przecudne i piękną ozdobą!
    POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki piękny, ślicznie ozdobiony!

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny i slicznie ozdobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podoba :).

    Jedyny w swoim rodzaju, a wiadomo, że nasze prace powstają pod wpływem emocji więc raz są słabo ,a raz bogato ozdobione :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Takiego jeszcze nie widziałam, jest przepiękny!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cukierkowy pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Inny niż wszystkie ;) bardzo ładnie się prezentuje ;) zapraszam na mojego bloga w odwiedzinki bądź na stałe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny!!! Będzie także piękną ozdobą!!!Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje pomysł oraz wykonanie to rewelacja.Pozdrawiam Ciebie i całą rodzinkę

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki śliczny! Podoba mi się niesamowicie!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo :)