Obserwatorzy

13 marca 2012

wiosenna czapa

W końcu udało mi się zrobić coś co wygląda jak czapka :) jest wygodne i ładnie układa się na głowie. Wzór taki jak tego kwadratu co ostatnio pokazywałam i nie wiem co z nim zrobić. Sugerujecie poduszkę, hmmm... pomysł wart zastanowienia tym bardziej, że mam poduszkę odpowiedniej wielkości.
Odbiegłam od tematu. Czapka ma być wiosenna (tak, ja w czapce chodzę dłuuugo, a potem zakładam kapelusz) w zasadzie z gołą głową sporadycznie można mnie spotkać :) ścieg trochę ażurowy, ale biorąc pod uwagę grubość włóczki to takie "wywietrzniki" czynią ją odpowiednią na wczesnowiosenną pogodę.

Nie mniej, jakoś nie mogę się do niej przekonać. Ścieg jako, że kombinowany przeze mnie bez wzoru, jest dość nie równy i mam wrażenie, że te dziury są różnej wielkości. poza tym muszelkowy szlaczek idealnie na siebie nie popada. Nie chcę jej pruć, więc najwyżej zostanie do chodzenia przy domu i na spacery po bezludziu.

Jako model najlepiej sprawdził się klosz z lampy :)


W rzeczywistości nie jest taka spiczasta, tylko na tym kloszu jakoś się dziwnie ułożyła. A tu wzór szalika. jest to drugi wzór, który ostatnio znalazłam i bardzo mi się spodobał.
Szalik jest krótki i wymaga spinania broszką, by się trzymał. Dopóki nie skombinuje broszki zamierzam go sznurować ozdobną tasiemką i wiązać na kokardkę :) ewentualnie zepną agrafką.



Ogólnie czapkę robiło mi się bardzo przyjemnie i zachęcona w miarę znośnym efektem końcowym zamierzam doskonalić się w tej sztuce.


I co o tym wszystkim myślicie?

12 komentarzy:

  1. Cieszę się , że udało Ci się zrealizować zamysł, a wygląda na prawdziwie wiosenną czapę! Przyjemnego noszenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wedlug mnie czapka wyszla pieknie i napewno fajnie Ci bedzie sie ją nosic:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie się prezentuje, na wiosnę jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja pelerynka z poprzedniego postu jest piekna. Tez chce sobie taka zrobic:)
    Czapka tez fajna.
    a mi sie w koncu udalo zaczac robic na drutach. Chce zrobic narzute, albo szalik. Wczoraj zaczelam:)
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  5. U lala ale sliczna, znakomita na cieplejsze dni, i ten kolorek sliczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli sprawia Ci to przyjemność, to oczywiście że powinnaś dalej działać.
    Zwłaszcza oglądając dotychczasowe osiągnięcia.Bardzo fajne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że czapka jest śliczna:)Masz talent,rozwijaj go i pielęgnuj,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. myślę, że ładnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czapka jest super i taka wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wiosenny komplecik :))
    Dobra odpowiedź, nie wybrałaś nagrody :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo :)