Obserwatorzy

14 września 2014

Parasolka szydełkowa czyli wspomnienie urlopu cz.II

Tuż przed wyjazdem, udało mi się skończyć parasolkę. Ta wyszło całkiem fajnie. Długość drutu 50cm. więc jest całkiem spora, taka nawet dwuosobowa :) myślę, że do sesji ślubnych byłaby idealna. Fajnie też sprawdza się na zwykłym spacerze.
Zdjęcia robione w parku zdrojowym w Kudowie Zdroju. Na sesję wybraliśmy się późnym popołudniem i zanim się obejrzałam było już ciemno.

 Wieczór był w miarę ciepły, ale chusta się przydała :)
 W parku można "pogawędzić" z ogrodnikiem
 Pooglądać kolorową fontannę
Sponsorem fryzury została Kasia :)

I tak spacerowałam sobie, budząc powszechne zainteresowanie :) Za dnia tylko się uśmiechali, po zmroku dziwili- bo jak logicznie wytłumaczyć obecność parasolki przeciwsłonecznej w blasku księżyca :))

****
Kudowa jest małym miasteczkiem, dobrą bazą wypadową do Czech. Ale szukając noclegu trzeba uważać, bo można wylądować przy ruchliwej ulicy, albo w osiedlu tak ciasnym, że przez okna można witać się z sąsiadem :)
My trafiliśmy całkiem nieźle, gospodarz miał duże podwórko, a za płotem tylko pola i las.Ale to tylko z jednej strony. Z drugiej normalna ciasna zabudowa. Do parku zdrojowego 400m. I żeby było ciekawiej to po sąsiedzku był warsztat samochodowy, a ciepła woda tylko rano i wieczorem. My na całe dnie znikaliśmy  z domu więc nie było to problemem. Ale pierwszego dnia kiedy chcieliśmy odespać całonocną jazdę było to uciążliwe, bo warsztat swoje prawa ma, a sprzęty do cichych nie należą.

Jeśli chodzi o rozpieszczanie żołądka, to jadłam najlepsze lody na świecie. Z zasady lodów nie jem, nie smakują mi, ale tu jakoś mi się zachciało i zamówiłam naleśniki z lodami, coś pysznego! jadłam też żurek, który smakiem przypominał kwaśnicę, i placka po węgiersku , którego uwielbiam. A wszystko to w La nostra. Taki mały bar, ale jedzenie mieli najlepsze w okolicy.
W innych restauracjach próbowałam zupy grzybowej, ale była przesolona. Pstrąga w masełku, był smaczny, ale ziemniaki do niego były surowe. I  gęsie pipki, bardzo dobre, ale też dodatki były niespecjalne, w dodatku kelner zabiegany i uciekł nam w połowie składania zamówienia :)

Urlop minął nie wiadomo kiedy, czas wracać do szarej rzeczywistości. Na razie usypiam mając przed oczami skałki z Kociego Gródka i czując smak naleśników z lodami:)

16 komentarzy:

  1. Wspaniała parasolka :-) Cudny wzór.
    Wydzierganie parasolki to moje skryte marzenie...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna ta parasolka :) podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Parasolka bossska!!!!!pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna parasolka i zdjęcia wieczorową porą w uzdrowisku też! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wielkim wrażeniem! Taka koronkowa parasolka to jest dopiero cos pięknego ;) Nie dziwię się, że ludzie patrzyli się z zainteresowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jestem pod wielkim wrażeniem,bo parasolka jest szałowa;)
    Fajnie się wyróżniać i pokazać przy tym takie cudo,więc spojrzenia ludzi odbieraj bardzo pozytywnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naleśniki z lodami... Takiego czegoś to jeszcze nie jadłam... Parasolka jest super:) A kwiatuszki... Wyglądają znajomo i przypominają o śnieżynkach, z których jest na razie jedna powstała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyszła. Tym samym wzorem robiłam kiedyś obrus. Na parasolce równie pieknie wyglada :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Parasolka pierwsza klasa. Nie dziwię się, że ludzie się oglądali.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dołączę i ja do fanów parasolki. Przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. blisko mam do Kudowy ale parasolka jest tak cudna że ja również zapisuję się do fanek - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał, parasolka robi wrażenie, piękna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gartuluję odwagi na spacer z taką parasolką,oj niejedna by się zawahała .Ja z tak cudowną parasolką maszerowałabym dumnie.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wykonana parasolka, śliczna! Kudowa- jakże ja tam dawno nie byłam, z pewnością dużo się pozmieniało. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Ci tej parasolki...piękna jest ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo :)