Obserwatorzy

18 maja 2014

Z wróżką dla małej księżniczki, z fiołkami dla jej mamy :)

Korzystając z deszczowej pogody wzięłam się za plecionki. Dziś pokażę pierwsze efekty.
Okrągły różowy koszyczek  z wróżką i cekinami powinien się spodobać małej księżniczce :) w tym miejscu wszystkie mamy małych dziewczynek proszę o szczerą opinię, czy faktycznie udało mi się trafić z tym pomysłem czy niekoniecznie.


Koszyczek ma wymiary ok 18x25 cm. Myślę, że przynajmniej część skarbów pomieści. Cekiny przykleiłam nie tylko na pokrywie, ale także na samym koszyku, wyobraziłam sobie, że kiedy błysną w słońcu będą wyglądać jakby wróżka rzucała czar :)
Robienie tego koszyczka sprawiło mi tak dużą przyjemność, że powstanie jeszcze jeden tylko niebieski.

Dla nieco starszych księżniczek wyplotłam coś na kształt tacy. Biel w połączeniu z barwą fiołków.

Wymiary ok 40x30 (w najszerszych miejscach), głęboki na 13cm.

A na koniec pochwalę się jeszcze moim ulubionym krzewem, niestety nie pamiętam jak się nazywa.

 I jeszcze orlik :)

****
Dziękuje za dobre rady odnośnie ratowania motylków z poprzedniego posta. nie wpadłabym na pomysł, by je rozjaśniać lub farbować. Jak już je ufarbuję to pokażę, chociaż rozjaśnianie też mnie kusi, muszę jeszcze to przemyśleć.

15 komentarzy:

  1. Fajne te koszyczki,na pewno się spodobają:))Czy ten ładny krzew to nie krzewuszka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne koszyczki obydwa :) Na pewno mama i córka zadowolone. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze jedno. Nie mam w domu małych dziewczynek, ale mam trochę znajomych którzy mają. Wiem, że każda z nich by była zachwycona takim koszykiem.

      Usuń
  3. Małym księżniczkom różowe zawsze się podoba. Jeszcze wróżka z czarodziejską różdżką.
    Ten krzew to weigela. Pięknie kwitnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny koszyczek i tacka :) Moja księżniczka jeszcze jest za mała na wyrażenie swojej opinii, ale myślę, że byłaby zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszyk świetny dl księżniczki i ten kolor, super, a ja nazywam ten piękny krzew Krzewuszką , prościej i łatwiej zapamiętać ,ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozjaśnianie moim zdaniem osłabi serwetkę. Koszyczki są po prosu śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne te koszyczki- obydwa! Ten krzew to Wajgela- Weigela hybrida. Aleś mi zadała! Bardzo mi się podoba, u sąsiadki kwitnie. Jak dotrwam z postanowieniem- jutro pojadę na targ kupić sadzonkę! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak mógłby się nie spodobać!? To przecież niemożliwe. Jest śliczny i jeden i drugi.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne koszyczki, nie ma mowy żeby się nie spodobały. I te cekiny, wspaniały pomysł. Małe dziewczynki lubią wszelkie błyszczące drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne plecionki, mi wpadła w oko ta, dla starszych księżniczek...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie jestem co prawda mamą małej dziewczynki, ale zdecydowanie trafiłaś z pomysłem we mnie, bo mnie się ten pierwszy koszyczek szalenie podoba :) Sama chciałabym taki mieć :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszyk wprost idealny dla małej dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne pudełeczko,a koszyczek o takim kształcie marzy mi się:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo :)