Obserwatorzy

15 grudnia 2012

Choinkowe ozdoby. Aukcja dla Amelki

Oficjalnie ogłaszam, że zakończyłam produkcję choinkowych ozdób na ten rok. Hura! Z kilku pomysłów zrezygnowałam (zwyczajnie zabrakło czasu), ale za rok przecież też będą święta :)

Zdjęć będzie dużo. Post dla wytrwałych :)

Bombka z haftem, tył:
 bok, efekt farby strukturalnej, uzyskałam oklejając bombkę ręcznikiem papierowym , nie wiem czy akurat wyszło tak samo, ale efekt mi się podoba.

 Przód.

 kolejna bombka  z haftem, ta jest o połowę mniejsza od poprzedniej, tył w esy floresy z brokatu, nie ma też cekinów.

 Pudełeczko ze świątecznym kotkiem i drugie w owoce, pierwsze po lodach będzie stało pod choinką z cukierkami :) drugie to puszka po kukurydzy przyda się do czegoś w kuchni.
 Druga bombka z haftem, tył taki sam jak w pierwszej
 Przód dla odmiany z Mikołajem
 A tu bok, nie bardzo widać ale jest to mieszanina złotego, bieli i srebrnego brokatu. Spod haftów wystaje głęboki fiolet. Nieskromnie powiem, że jest to najpiękniejsza bombka jaką zrobiłam :)

 Ciasteczka z masy solnej. Inspiracja 
miałam nie robić, ale nie mogłam się oprzeć i kilka powstało. Są suszone w pokoju, więc są białe, sól ładnie na nich błyszczy więc za ozdobę służy tylko brokat, więcej im nie potrzeba. dwa są pomalowane bo jakoś tak pędzel wpadł mi w ręce :)


 Koszyk z papierowej wikliny, pomalowany na złoto-biało.
Miał być złoty, ale wyglądał jak z pazłotka po czekoladzie więc pociągnęłam go białą farbą wygląda o niebo lepiej. Jak na moje możliwości wyszedł całkiem nieźle.

 A to do czego został wykorzystany :)Taki tam stroik powstał, spod gałązek go prawie nie widać, więc nie przeszkadza, że nie jest idealny.W koszyczku znajdują się szyszki srebrne i złote oraz ciasteczka solne dwa :) Taka tam skromna dekoracja.

Patrząc na te zdjęcia po raz kolejny podjęłam mocne postanowienie poprawy, kiedyś na pewno nauczę się fotografować tak, by zdjęcie pokazywało rzeczywistość.

A na koniec Informacja
postanowiłam wziąć udział w aukcji dla chorej Amelki szczegóły
link do aukcji http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=27053983
trochę nie bardzo teraz sezon na zakupy, ale może ktoś się skusi na noworoczny prezent dla siebie i przy okazji pomoc dla dziewczynki.

***
Kończąc ten długaśny post, dziękuję za odwiedziny :)
Życzę wszystkim miłego weekendu :)

13 komentarzy:

  1. Różności narobiłaś.Haftowane bombki bardzo mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne te bombeczki wyszły i stroik z bombką też uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest takie śliczne i świąteczne,ja z ozdobami w tym roku jestem daleko w tyle...:)Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia na aukcji♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ozdoby świąteczne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne te haftowane bombki!
    Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te haftowane bombki. Bałwanek mnie urzekł!

    OdpowiedzUsuń
  7. tyle cudowności że nie wiem co najpierw chwalić . Świetny pomysł na masę , super bombki wyszły ...
    Ozdoby z masy solnej też super , wszystko super ci wyszło , wracam pooglądać jeszcze raz ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft na bombkach uroczy, ozdoby z masy solnej świetne dużo wymieniania-więc wszystko ładne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Tych ozdób, to trochę zrobiłaś i wszystkie piękne! U mnie krucho, pojedyncze egzemplarze.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne te Twoje ozdoby. U mnie pod choinką z masy solnej ulepione bałwany, żółwie, jakieś kości ponoć dinozaurów, formy psp leżą. Wszystko ulepione przez moje dzieci.
    Nawet jest mysz z kawałkiem sera, nie pytaj nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  11. bombki bardzo ładnie ci wyszły, masa solna również świetna :)
    wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, bardzo ciekawe ozdoby!!! Podobają mi się :)))Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo :)