Obserwatorzy

27 grudnia 2011

I po świętach..

Witajcie moje drogie! Ależ mi brakowało blogowego świata, na dodatek przez kilka ostatnich dni byłam pozbawiona internetu więc moja radość jest podwójna :)
Dziękuję za wszystkie życzenia!! To niesamowicie miłe kiedy tyle serdeczności płynie od nieznanych osób.

W tym roku moja choinka jest ubrana w zasadzie tylko w to co sama zrobiłam. Pokażę jeszcze kilka drobiazgów, które dorabiałam niemal w ostatniej chwili przed świętami.

 Tą oto sznurkową bombkę zgłaszam na wyzwanie do Szuflady  
jest jeszcze trochę czasu na zgłaszanie więc zachęcam i Was :)



Ostatnia bombka jest jeszcze w wersji czerwonej, obie jednakowo niefotogeniczne, ale w rzeczywistości wyglądają całkiem ładnie.

Na kiermaszu przedświątecznym nabyłam jeszcze takie oto świeczki i zawieszkę z najprawdziwszego wosku ! Pierwszy raz mam coś takiego w rękach i muszę przyznać jestem zachwycona, aniołek był przeze mnie macany niemal przez całe święta, aż się bałam, że się rozpuści :) Wosk jest tak przyjemny w dotyku i tak inny od tych sklepowych świeczek a do tego pięknie pachnie miodem.

I na koniec jeszcze stroiki.



A na koniec jeszcze zaproszenie do konkursu świątecznego w Nitkowo mi   czas na zgłaszanie się jest do końca roku.

8 komentarzy:

  1. Super ozdóbki, też mi się marzy taka choinka, ale moje zawieszki pofrunęły do koleżanek blogowych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bombka sznurkowa, jak Ty ją zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko nic prostszego :) Nadmuchałam balon i owinęłam sznurkiem namoczonym w wikolu. Wyschło. Balon wyciągnęłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna choinka :) a zawieszki z wosku sa piekne sama zrobilam sobie kilka zawieszke woskowych na choinke :) Ja tez wole te swieczki od tradycyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne ozdoby choinkowe.
    Dziękuje za udział w Szufladowej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta Twoja choinka. Aniołka też bym dotykała:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne miałaś ozdoby świąteczne, przeważnie te zrobione przez siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo :)