Obserwatorzy

8 sierpnia 2011

Czapka, doniczka , sznurek

Nieuchronnie zbliża się jesień, moja ulubiona pora roku :) Wiem, dla wielu z was pewnie brzmi to jak herezja no bo jak można nie kochać lata, ja jakoś wolę jesień :)
Wypróbowałam chiński schemat na kapelusz, który znalazłam już dawno temu. Ale to co wyszło bardziej przypomina czapkę niż kapelusz, trochę może za luźną.. Ale jest głęboka więc to nie przeszkadza i naprawdę ładnie się układa na mojej głowie:) Do zdjęcia zamiast głowy posłużył kłębek sznurka więc nie oddaje jej uroku.

Zaopatrzyłam się w sznurek, miękki i bardzo przyjemny, niestety nie miał metki więc nie wiem co to za rodzaj. Jest dość gruby skręcany z kilku cieńszych. Daje się wyplatać w palcach, nie mam jeszcze odpowiedniego szydła więc to ważne :) W ramach testu zaczęłam już coś pleść, ale nie wiem co dokładnie mi wyjdzie :)

A na koniec, doniczka oczywiście z resztek pustaka i kamieni. Nie wyszła do końca jak chciałam, bardziej kwadratowa niż okrągła i za małą ma średnicę, ale doniczka taka nie za duża akurat się w niej klinuje. Zostało mi jeszcze trochę pustaków to może następna będzie ładniejsza.
Po woli kompletuje też przybory niezbędne do sutaszu, więc już wkrótce coś powinno się udać i w tym temacie.




7 komentarzy:

  1. Jak ja nie lubię jesieni! Czapeczka fajniutka...z sznurka fajny koszyczek by wyszedł..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie najbardziej lubię wiosnę (kiedy się wszystko budzi do życia).Ale piękną złotą jesienią również się zachwycam.Czapka bardzo ładna.Taka trochę Lavstorka Ci wyszła.
    Co do sznurka nie mam pojęcia jaki to jest.Ważne że fajny do pracy.Myślę że szydełkiem 8 mogło by się go wyrabiać.
    Co do tych dzieł pustakowych to brakuje mi słów do komentarza.Jestem pod takim wrażeniem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem wybredna i lubię każdą porę roku, no może zima powinna trwać krócej. Donica efektownie się prezentuje i już myślałam czytając początek posta, ze tym razem pustaków nie będzie, ale są!Czapy to ja jeszcze w życiu nie zrobiłam , a może już czas, by się zabrać za taki projekt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapeczka ładnie wyszła. Ciekaw jestem co Ci wyjdzie z tego sznurka. Jak dla mnie donica wyszła okrągła. Nie martw się średnicą może znajdziesz jakąś odpowiednią donicę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię wiosne,lato i jesien-no jesien ale ciepłą i słoneczną,taką złotą,ale zima mogla by być krótka i łagodna,bo nie lubie mrozów ani śnieżnych zasp,trochę śniegu tak do kostek to by wystarczyło,a co do robótek według mnie jest wszystko piękne:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem. Świetnie napisane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odkąd ja tylko pamiętam to mnie zawsze ciekawiły nakrycia głowy i tak pozostało do dziś dnia. Zresztą jak tylko zobaczyłam ostatnio piękne fascynatory https://hatfactory.pl/17-fascynatory to jestem zdania, że każda kobieta powinna mieć takie u siebie w kolekcji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo :)