Obserwatorzy

19 lipca 2011

Serduszka dwa

Wydłubałam z pustaka zawieszkę, ma kształt dwóch serduszek wbrew pozorom jest leciutka, długa na 6cm i wysoko na niecałe 4cm. Na jednym serduszku jest kwiatek z koralików na drugim z cekinów, oba przewiązane czerwoną satynową wstążką. Za sprawą połysku rzecz bardzo niefotogeniczna :)


Do serduszek można przymocować sztywny drut i wbić w doniczkę, ale na razie umocowałam je na miękkim i wiszą sobie na lampie :) Taki romantyczny drobiazg, nieco przesłodzony w sam raz jako ozdoba do prezentu dla kogoś bliskiego.



Przy okazji podaję link do przepisu na rabarbarowy dżem jest pyszny, pachnący, nie za słodki i nie za kwaśny, taki w sam raz :)

A na koniec zdradzę wam przyczynę moich nieprzespanych nocy : Hannah saga skandynawska. Od kiedy sięgnęłam po pierwszy tom nie mogę przestać czytać, a że czas mam tylko nocą to czytam po nocach :) Książka jest przyjemna i lekka, opowiada losy duńskiej szlachcianki, która zamieszkiwała norweską wieś, a kolejne tomy opisują kręte losy jej dzieci. Jak któraś z was nie wie co robić w bezsenne noce to polecam :) Książkę mam w formacie pdf więc chętnie się nie podzielę. Jedyne co mnie martwi to, to że nie mogę znaleźć ostatnich 20 tomów :(  dla uspokojenia dodam, ze tom ma ok 160 str i czyta się niezwykle szybko :)

14 komentarzy:

  1. Nigdy bym nie przypuszczała, że z pustaka może wyjść taka fajna delikatna ozdoba!Moje uznanie dla pomysłowości, czekam na następne zaskakujące rzeźby!

    OdpowiedzUsuń
  2. no podziwiam! z pustaka zawieszka ho, ho!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mogę.Takie maleństwo wyrzeźbić z pustaka?Moje uznanie i gratulacje.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie. Juta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe!!!A o sagach skandynawskich mi nawet nie wspominaj!!!Dawniej nie mogłam się oderwać od Sagi o ludziach Lodu, o Czarnoksiężniku ,O Królestwie ŚWIATŁA , Raji :)To wciąga!!!Ubóstwiałam je !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne serduszka ale ze ci tak ładnie wyszlo to rzeźbienie z pustaka,napewno trudno sie to rzeźbi?pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne te serduszka...i kto by pomyślał, że z pustaka coś takiego można zrobić:) Pomysł rewelacyjny! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty masz pomysły! gratuluję! Piękne serduszka! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne serduszka, aż trudno uwierzyć, że to z pustaka...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne serduszka, są cudowną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te serduszka. Z pustaka? Dobrze zrozumiałam? Masz niesamowite pomysły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpadłam aby Cię namawiać na sznurki.Na moim blogu w "kategoriach" zamieściłam informacje na temat sznurków.Ich rodzai, oraz informację gdzie się w nie zaopatruje.Jeżeli by Ci się miały przydać, zapraszam.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam po wyróżnienie na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podzielam zdanie poprzedniczki masz niezwykłe pomysły.
    Ja również lubię sagi skandynawskie...

    OdpowiedzUsuń
  14. kto by pomyslał ,że to takie ładne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo :)