Obserwatorzy

6 marca 2011

WYGRAŁAM :))

Błąkam się po blogach, czasem zostawiam po sobie ślad. Tak było i tym razem, trafiłam do Asi coś napisałam i poszłam dalej. A tu taka niespodzianka wygrałam !!:::)))))))) Kolczyki o TAKIE , są naprawdę śliczne i w dodatku można wybrać z dwóch kolorów. Jak się tylko zdecyduję to się zgłoszę po odbiór. Już nie mogę się ich doczekać. Nagroda cieszy tym bardziej, że nie pamiętam kiedy ostatnio wygrałam cokolwiek, dostanę coś czego sama nie potrafię zrobić i jest to niespodzianka ogromna, bo muszę przyznać, że gapa ze mnie i nie zauważyłam, że jest taki konkurs :)

Dziękuję :)

4 komentarze:

  1. Ja też gratuluję wygranej i dziękuję za odwiedzinki na moim blogu.
    Piękne rzeczy tworzysz a umiejętności szycia ,to Ci po prostu " zazdraszczam " Pozdrawiam i do następnego ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo :)